KezdőlapVásárlási információGyakran feltett kérdésekSegítség a vásárláshozKapcsolat
Olcsó DVDPendrive rendelésKülső merevlemezek rendeléseMemóriakártya rendelés
2017. december. 12. kedd 05:15
Termékek
Bejelentkezés
Legújabb termékek
Vásárlási információ

1. Vásárlási, szállítási tályékoztató

Személyes átvétel Budapesti csomagpontban jelenleg szünetel!

a) Szállítás utánvéttel  Magyarországra (Egész Magyarország területére)

Utánvételes kiszállítás díjszabása:
0-24.999 Ft:  990 Ft
25.000- Ft feletti rendelés esetén :  0 Ft

Ingyenes kiszállítás!

A 25 000 Ft feletti vásárlást meghaladó rendelés esetén a teljes szállítási költséget a webáruházunk fedezi! Ennek értelmében Önnek csak a megrendelt termékek kereskedelmi, bruttó árát kell megfizetnie és semmiféle, egyéb költséget nem számolunk fel!

A webáruházunkban található termékek fogyasztói árai tartalmazzák a 20% forgalmi adót! Ennek értelmében az ár a szállítási költséggel növekszik és semmiféle, egyéb költség nem terheli a megrendelőt. A kiválasztott és megrendelt termék, termékek árait garantáljuk és a megrendelés időpontjától a számla kiállításáig tekintve. A megrendelt termékeket a megrendeléstől számított egy-három munkanapon belül kézbesíti a megbízott futárszolgálat a megjelölt szállítási címre.

Fontos!

Kérjük Önt, hogy feltétlenül azt a szállítási címet adja meg a megrendelés során, ahol napközben is elérhető illetve megtalálható.

Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. A küldeményéről ezek után az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet. Az első, sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat egy az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítást. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A teljes költség végösszegről a vevő a megrendelés megadásánál, minden esetben, még a megerősítés előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!

b) Csomagolási információk

Áraink természetesen, tartalmazzák a csomagolási és a csomagolóanyag költségét is.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő hiányosság esetén jelezze az ügyfélszolgálatunk felé, a 06 1 898 02 83 telefonszámon.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége : hétköznap : 9. - 17.00 óráig  Tel 06 1 898 02 83

Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy  haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!

 

c) A honlapon feltüntetet szöveges tartalom, illetve a fotók esetében a tévedés jogát fenntartjuk!

2.A megkötött szerződéstől való elállás

A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, hét munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:

- az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre

- a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani

- a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az áru az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.

- a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.

-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!

3. REKLAMÁCIÓ

A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen használatára.

Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.

Ameddig a reklamált hiba eltávolítható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.

A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.

A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.

Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!

Fogyasztóvédelem: www.soi.sk

A csomag érkezése
Ma leadott rendelése várhatóan
Csütörtökön (2017.12.14)
érkezik meg.

További információk
Olcsó írható DVD ügyfélszolgálat
Ingyenes DVD kiszállítás
VIPDVD hírlevél


Legolcsóbb termékek
Márkák
Olcsó Philips termékek rendelése
Olcsó Verbatim termékek rendelése
Olcsó TDK termékek rendelése
Olcsó Maxell termékek rendelése
Olcsó Kingston termékek rendelése
Olcsó EzPrint termékek rendelése
Olcsó MediaRange termékek rendelése
Olcsó Omega termékek rendelése
Friss hírek


Olcsó DVD lemez rendelés gyors, megbízható kiszállítással a VIPDVD-től!